1. COMANDA

1.1. AM NEVOIE DE DESCHIDERE A UNUI CONT PENTRU A COMANDA?
Nu, nu trebuie. Puteți face cumpărături ca oaspeți de fiecare dată.

Cu toate acestea, prin crearea unui cont acesta vă va permite să comandați fără a fi nevoie să introduceți detaliile dvs. de fiecare dată când faceți cumpărături la noi. Vă puteți înscrie acum sau puteți începe mai întâi cumpărăturile și să vă creați contul înainte de a vă anula la pagina de coș de cumpărături.

1.2 CUM CREEZ UN CONT NOU?
Vă rugăm să faceți clic pe “Login / Register” urmat de “Crearea unui cont” și completați datele dvs. personale.

1.3 CUM COMAND?
Cumpărați articolele pe care le doriți și adăugați-le în coșul de cumpărături. După ce ați terminat, puteți continua cu coșul de cumpărături și verificați. Verificați și asigurați-vă că toate informațiile sunt corecte înainte de a confirma achizițiile și plata.

1.4 SUNT PROBLEME PENTRU LA UNOR ARTICOLE IN COȘUL DE CUMPĂRĂTURI
Veți putea adăuga articolele atâta timp cât acestea sunt disponibile. Ar putea exista un exemplu în care elementul se află în coșul de cumpărături al altcuiva, de unde statutul articolelor este reflectat ca “Temporar nedisponibil”.

1.5 CUM PLĂȘI PENTRU COMENZIILE TALE?
Momentan se plateste ramburs la livrarea coletului.

1.6 Îmi pot modifica sau anula o comanda?
Din păcate, nu putem anula o comandă odată ce a fost plasată. Acest lucru ne va permite să ambalăm comenzile dvs. în mod eficient și să minimalizăm erorile. Este recomandabil să verificați comanda înainte de a o plasa.

1.7 CUM VAD CA ESTE CONFIRMATA COMANDA MEU?
După ce ați plasat comanda, veți primi un e-mail de confirmare de la noi pentru a vă confirma primirea comenzilor. Cu toate acestea, rețineți că comenzile vor fi expediate numai după verificarea adresei de facturare și de livrare. Alternativ, puteți verifica starea comenzii în “Contul meu” dacă sunteți utilizator înregistrat.

2. LIVRAREA
2.1 Când va fi procesată comanda mea?
Toate comenzile vor fi procesate în termen de 2 zile lucrătoare, cu excepția week-end-urilor și a sărbătorilor legale.

2.2 TERMEN DE LIVRAREA ?
Termenul standard de livrare a curierului este de aproximativ 3 zile lucrătoare de la momentul plasării comenzii. Acest lucru se aplică tuturor livrărilor din Romania.

2.3 CE SUNT TAXELE DE TRANSPORT?
Livrarea este gratuită pentru toate livrările din Romania prin curier pentru comenzi de minim 200 lei. Pentru comenzile mai mici de acesta valoare costul de livrarea este suportat de catreclient.

2.4 Pot schimba adresa mea de expediere după ce comanda mea a fost confirmată?
Din păcate, nu putem redirecționa comenzile odată confirmată. Prin urmare, asigurați-vă că furnizați adresa corectă de expediere.

2.5  COMANDA MEA ESTE INCOMPLETA.
Ne cerem scuze pentru trimiterea unei comenzi incomplete. Vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență clienți la adresa contact@la-cremerie.ro și vă vom rezolva imediat problema dvs.

2.6 Am primit un articol defect, ce ar trebui să fac?
Ne cerem scuze dacă ați primit de la noi un articol defect. Vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență clienți la adresa contact@la-cremerie.ro cu o poza a produsului și vă vom contacta cât mai curând posibil.

2.7 Am primit un articol incorect, ce ar trebui să fac?
Ne cerem scuze pentru trimiterea unui articol greșit. Vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență clienți la adresa contact@la-cremerie.ro și vă vom trimite cât mai curând posibil produsul corect.